Find the pure connection with your inner being, your soul.

maanantai 10. huhtikuuta 2017

naurettavan onnellinen

Olen viimeisen kuukauden ajan ollut todella hyvällä tuulella. Siis _TODELLA_ hyvällä tuulella. Välillä tuntuu, että häpeän jopa sitä. Jos joku läheinen kertoo minulle omista huolistaan, tunnen heti piston sydämessäni ja yritän tukahduttaa oman onnellisuuteni. En halua leveillä sillä, että minulla menee hyvin.

Toki minulla on huonompiakin päiviä ja on myös sattunut asioita, joista en ole niin iloinen. Toisaalta uskon, että ymmärrän myöhemmin niilläkin olleen oma tarkoituksensa ja opetuksensa. Itseasiassa jos katsoo elämääni ulkopuolelta tällä hetkellä, voisi hölmistyä siitä, että sanon olevani onnellinen. Olen työtön, elän täysin kädestä suuhun eikä minulla ole täysin selviä tulevaisuuden suunnitelmia. Normaalisti olisinkin tässä tilanteessa ahdistunut, en onnellinen. Jostain syystä minusta vaan tuntuu hyvin vahvasti siltä, että kaikki tämä on tarkoitettu menevän näin ja että olen matkalla jotain mieletöntä kohti. Pikkuhiljaa kaikki palaset loksahtelevat kohdalleen.



Uskon vetovoiman lakiin ja siihen, että jos jokin asia on tarkoitettu, se tapahtuu. Viime aikoina olen saanut todeta nämä niin monesti todeksi. Olen pitkään toivonut elämääni uusia tuttavuuksia, joiden kanssa jakaisin samankaltaisia arvoja ja mielenkiinnon kohteita. Yhtäkkiä elämääni on alkanut tupsahtelemaan juuri tällaisia ihmisiä aivan puun takaa. Viime viikolla pääsin myös aloittamaan erään koulutuksen, joka veti minua vahvasti puoleensa. Oikeasti minulla ei ollut tällä hetkellä varaa koko koulutukseen ja olinkin jo antamassa paikkaani jollekin toiselle. Mutta ilmeisesti tämä kuitenkin oli määrätty minulle, sillä sain mahdollisuuden maksaa koulutukseni muilla tavoin kuin euroilla. Saan siis arvokasta työkokemusta tulevaisuuteni alalta ja samalla koulutuksen, joka tällä hetkellä resonoi todella vahvasti. En voi sanoin kuvailla kuinka kiitollinen olen tästä kaikesta 💖

Olen ollut täynnä mieletöntä energiaa viime viikot ja työskennellyt täysillä omien unelmieni eteen. Tuntuu, ettei minua voi pysäyttää enää mikään. Talvella olin niin pitkään alla päin ja kohtasin niin paljon vastoinkäymisiä, että voin kyllä myöntää ansaitsevani tämän kaiken! Tunnen jokapuolella ympärilläni vahvaa, rakkaudellista energiaa ja haluan jakaa sitä myös muille. En aio enää piilotella tai hävetä hyvää oloani, vaan haluan tartuttaa sen kaikkiin ympärilläni oleviin 💖

Pssst.. ensi yönä on Täysi Kuu, joten kannattaa kuikuilla taivaalle 🌕

Love & Light
Susanna

// English

I have been so good mood for the past month. Absolutely ridiculously happy! Sometimes I feel like I'm even ashamed of it. When someone close to me tell me his/hers problems or worries, I feel like I have to hide my happiness. 

If someone look my life from the outside, I'm pretty sure that he/she doesn't understand WHY I'm so happy. I have no job or money and I don't have an exact plan for the future. But I don't mind. I just feel very strongly that everything is going to be ok and exactly how it's meant to be. I feel that I'm going somewhere special on my journey called life. 

I believe in law of attraction and that what is meant to be, happens. Recently I have proven that all that is true. I have worked my ass off for my future dreams and hopes. Nothing can stop me now. I'm feeling lots of good and loving energy around me and I want to share that for others too 💖 

2 kommenttia:

  1. Heippa!

    Olipa ihana lukea tekstiäsi! Se antoi voimaa itselleni, sillä olen myös jäämässä tietoisesti pois reilun kuukauden päästä todella kuormittavasta työstäni ja ajatellut hetken vain ottaa aikaa itselleni ja miettiä mitä oikeasti elämässä haluan tehdä. Tuo onnellisuus ja mielenrauha, jonka olet saanut epävarmuudesta huolimatta, on itsellänikin opettelussa nyt ja varsinkin työn loputtua. Kiitos, kirjoituksestasi ja kaikkea hyvää!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huippua! Täältä lähtee ihan täydet tsempit sulle, mahtavaa että olet uskaltanut tehdä noin rohkean päätöksen. Tämä tilanne on ainakin itselleni opettanut, että kaikkien asioiden ei todellakaan tarvitse olla kuosissa ollakseen itse täydellisen onnellinen. Kaikkea hyvää sullekin, toivottavasti saat paljon irti arvokkaasta ajasta jonka otat itsellesi <3

      Poista

Lämmin kiitos kommentistasi <3