Find the pure connection with your inner being, your soul.

torstai 11. toukokuuta 2017

Pretty in Purple

Hei ihanat, toivottavasti teillä on ollut mahtava päivä 💕 Täällä ollaan oltu tänään todella hyvissä fiiliksissä, olisikohan aamuisella joogatunnilla ollut osuutta asiaan! Joogaan tosi paljon kotona itsekseni, mutta tänään menin aamutunnille (tai oikeastaan se oli lounastunti, mutta minulle aamu, heh) joogasalille ja totesin jälleen kerran, että on aivan eri fiilis joogata muiden ihmisten ympäröimänä ja jossain muualla kuin kotona. Kun tuntee toisten energian ja läsnäolon lähellään, pääsee aivan eri fiiliksiin vaikka keskittyykin vain omaan harjoitukseensa. Kiitos siis tämän aamuiset kanssajoogaajat! Joogan jälkeen jäin vielä salille hengailemaan ja juttelemaan ohjaajan kanssa, josta on siis tullut minulle jo korvaamaton ystävä. Hän on joogaohjaajani, meditaatio- ja rentoutuskouluttajani, "pomoni" sekä kaiken tämän päälle vielä ystävä, jonka kanssa voimme puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Aikamoinen paketti siis 😉Hänen seurassaan aika lentää kuin siivillä ja tunnen aina oloni hyväksi ja hyväksytyksi juuri sellaisena kuin olen. Hän tuli elämääni juuri oikealla hetkellä ja olen ihan fiiliksissä siitä, että olen löytänyt jonkun ihmisen kanssa sellaisen yhteyden. Jos luet tätä, tiedäthän, että olen todella kiitollinen sinusta ja olet monin tavoin korvaamaton 💖

Ja tämän vaaleanpunaisen hattara-rakkaus-onnellisuus-höpinän jälkeen, oli minulla ihan asiaakin! Halusin tulla vinkkaamaan teille, että joogapyörä, josta kirjoittelin aikaisemmin täällä ja täällä, on nyt saatavilla alennettuun hintaan Pilateskaupasta. Pyörän löydät täältä ja muihin violetteihin tarjouksiin pääset tutustumaan tästä. Äitienpäiväksi eivät tilaukset valitettavasti enää ehdi perille, mutta hinnat ovat voimassa kuitenkin sunnuntaihin 14.5. asti. Voit ilahduttaa äitiä myöhäisellä lahjalla tai ihan vain itseäsi, koska olet niin huipputyyppi (ja ehkä mahdollisesti itse myös äiti)💜




Love & Light
Susanna

postaus sisältää affiliate-linkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi <3