Find the pure connection with your inner being, your soul.

tiistai 1. elokuuta 2017

itkun kestävä luonnonkosmetiikan ripsiväri



Bohon Volume & Green -ripsiväri* on saanut paljon tunnustusta, arvostusta ja kehuja luonnonkosmetiikan piireissä. Kun minulle tarjoutui tilaisuus kokeilla tuotetta, otin sen siis ilomielin vastaan. Odotukset olivat jo alun alkaen melko kovat, mutta täytyy myöntää että silti ne jopa ylittyivät. Löysin ehdottomasti uuden suosikkini!

Minulla on edelleen kaapissa vedenkestävä ei-luonnonkosmetiikkaa oleva ripsari "vaativia" tilanteita varten, mutta ehdottomasti mieluummin käytän kuitenkin luonnonkosmetiikan ripsiväriä. Bohoa ennen minulla oli Zuiin ripsiväri, josta pidin kyllä aluksi kovasti, mutta lopulta se alkoi tuntua aivan liian kuivalta. Bohossa koostumus verrattuna Zuiihin on todella paljon kosteampi.

Bohon Volume -ripsiväri on vegaaninen ja koostumus on hoitava, joten se sopii erinomaisesti myös herkkäsilmäisille ja -ihoisille. Omat silmäni vuotavat ajoittain herkästi esimerkiksi kovassa tuulessa ja lisäksi käytän piilolinssejä aina kun liikun kotoa ulos postilaatikkoa pidemmälle. Ripsivärin suhteen olen siis yleensä hieman vaativampi kuin muiden meikkien. En myöskään tykkää siitä, jos minun pitää koko ajan vahtia missä kunnossa meikkini on. Olen vähän sellainen "kerran kun aamulla katsoo peiliin niin se riittää" -tyyppi 😁 Arvostan siis sitä, ettei meikkiä tarvitse olla koko ajan korjailemassa. Paitsi että olen saanut ripsiini kaunista pituutta ja tuuheutta Bohon ripsarilla, se myöskin pysyy. Ja pysyy. Ja pysyy. Illalla ripset näyttävät lähes samalta kuin aamulla heti ripsivärin laiton jälkeen. Olen myös tirautellut kyyneliä tämän ripsivärin kanssa. Olin valmistautunut, että sen jälkeen ripsarit ovat pitkin poskia, mutta peiliin vilkaistuani hämmästyin, kun väri oli pysynyt täysin paikallaan. Voi olla, että ei-luonnonkosmetiikan "vaativien tilanteiden ripsarini" saa vihdoin kenkää ja Boho ottaa ansaitusti sen paikan.



Yllä ylemmässä kuvassa ripsari on juuri laitettu ja alempi oleva kuva on otettu päivän päätteeksi. Päivään mahtui mm. normaalia asioiden hoitoa, melko kovaa tuulta, koko päivä piilarien kanssa ja kunnon hikilenkki.

Olin muuten kuvitellut, että laadukkaasta ja oikeasti toimivasta luonnonkosmetiikan ripsiväristä saa pulittaa pitkän pennin. Väärässä olin tässäkin. Tämän ripsivärin hinta pyörii siinä 17€ paikkeilla, ihan superhyvä hinta-laatu-suhde siis! Vertailun vuoksi sanottakoon, että ennen käyttämäni Zuii maksoi noin kympin enemmän putelilta.

Boho Volume & Green -ripsiväri näyttää nyt olevan alennuksessa Hyvinvoinnin Tavaratalossa, löydät sen täältä. Tarjous on voimassa koko tämän kuun. Voin lämpimästi suositella myös Bohon nestemäistä eye lineria, jota itse olen käyttänyt jo vuosia. Senkin löydät alennettuun hintaan täältä.



Love & Light
Susanna

*saatu maahantuojalta.
postaus sisältää affiliate-linkkejä. 

2 kommenttia:

  1. Kiitos kovasti hyvästä ripsivärivinkistä :) Pitääkin laittaa korvan taakse tuotteen nimi!

    https://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista

Lämmin kiitos kommentistasi <3