Find the pure connection with your inner being, your soul.

lauantai 19. elokuuta 2017

Spontaania Kiitollisuutta


Kiitollisuus on valloillaan oleva tunne juuri tällä hetkellä. Elämässäni on tapahtunut niin paljon synkkiä asioita viime aikoina, että valitettavan usein ne ovat täyttäneet ajatukseni. Tänään palasin kotiin töistä kahden päivän retriitiltä sydän täynnä lämpöä. Pysähdyin miettimään elämääni ja kulkemaani matkaa. Tajusin, että olen saavuttanut todella paljon asioita, joista vielä muutama vuosi sitten haaveilin kaihoisasti. Se tuli ikäänkuin yllätyksenä itsellenikin, en ole kaiken p*skan keskellä tajunnut, kuinka paljon minulla on kiitollisuuden aiheita. Teen tällä hetkellä juuri sellaista työtä, josta olen unelmoinut. Vapaata, luovaa, itsenäistä, minun näköistäni. Kuljen nyt OMALLA POLULLANI jonka olen itse valinnut ja raivannut. Se tuntuu uskomattomalta. Ja mikä parasta, olen vasta alkumetreillä. Mitä kaikkea hienoa voinkaan vielä löytää polun varrelta, mitä kaikkea kutkuttavan jännää voikaan löytyä seuraavan mutkan takaa.

Ja mitkä tukijoukot minulla onkaan ympärillä. Mieletön perhe, tai itseasiassa olen niinkin onnekas, että minulla on useampi perhe tukenani. Uskomattomia ystäviä, sellaisia jotka hyväksyvät minut sellaisena kuin olen, kaikkine virheineni ja heikkouksineni. Tapaan jatkuvasti uusia, samanhenkisiä ihmisiä ja koen aitoja kohtaamisia.

Eilen retriitillä takkatulen lämmössä kirjoitimme paperille asioita tai tunteita, joista haluamme päästää irti ja tämän jälkeen heitimme paperimme tuleen. Annoimme kaiken p*skan palaa savuna ilmaan. Minä halusin päästää irti vihastani ja epävarmuudestani. Kun heitimme paperimme liekkeihin, tuntui välittömästi kuin jotain painavaa olisi kadonnut sisältäni. Kyyneleet valuivat silmäkulmistani, olo tuntui kevyemmältä kuin aikoihin. Yhtäkkiä tulevaisuus näytti kirkkaalta ja kauniilta, kuin auringonpaiste. Olen ollut niin täynnä vihaa ja epävarmuutta, etten ole osannut päästää valoa sydämeeni aikoihin. Nyt koen että sen aika on tullut. On tullut aika nauttia kaikesta tästä taianomaisen kauniista, mitä elämässäni tällä hetkellä on 💖



Love & Light
Susanna

2 kommenttia:

  1. Itsekin tuossa tovi sitten pysähdyin miettimään kiitollisuutta.. ehkä liian harvoin niin tekee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä on hyvä pysähtyä ja mietiskellä kaikkia niitä ilon ja onnen aiheita <3 Mä kyllä yleensä teen niin usein ja olen ollut viime aikoinakin kiitollinen kaikista pienistä jutuista, mutta jotenkin tämä koko kokonaiskuva on ikäänkuin mennyt minulta ohi.. Nyt kun vihdoin pysähdyin sen äärelle, tuntuu niin uskomattoman hyvältä!

      Poista

Lämmin kiitos kommentistasi <3